Brandhouse holder skansen

Trods et hårdt presset marked lykkedes det branding-bureauet Brandhose at holde skansen regnskabsåret 2003/04.

Årets resultat viser et overskud før skat på 5,0 mio. kr., hvilket er en mindre tilbagang i forhold til den samme periode året før, hvor før skat resultat landede på 6,2 mio. kr.

- Årets resultat skal ses i lyset af et svækket marked og en fra selskabets side forholdsmæssig stor investering i egen markedsføring. Hertil kommer, at ledelsen aflønnes på markedsmæssige vilkår, skriver adm. direktør og hovedaktionær Stiig Helgens Binggeli i årsberetningen.

Selskabet ser ingen markant fremgang i indeværende regnskabsår:

- Brandhouse er en af de få skandinaviske branchespecialister med fokus på kombinationen af brandudvikling, markedsstrategisk rådgivning og kommunikationskampagner. Selskabet har etableret en position som et reelt brand agency og forventer med denne udvikling, og en lang række nye opgaver, at kunne vise lignende resultater de kommende år, hedder det.

Dækningsbidraget i 2003/04 blev på 25,8 mio. kr. mod 27,0 i den tilsvarende periode året før.