Amerikanske techaktier åbner i rødt: En ai-frygt har ramt markedet
Samtlige amerikanske teknologiaktier er ramt af kursfald i tirsdagens aktieåbning, og det puster til spekulationerne om en ai-boble.

Samtlige amerikanske teknologiaktier er ramt af kursfald i tirsdagens aktieåbning, og det puster til spekulationerne om en ai-boble.

De amerikanske børser åbnede her til eftermiddag dansk tid med røde tal, hvor de ellers så populære techaktier blev ramt af markante kursfald.
Det teknologitunge aktieindeks Nasdaq, hvori sværvægtere som NVIDIA og Apple indgår, førte an i faldet med et dyk på 2,4 procent umiddelbart efter åbningen klokken 15:30.