Hvad synes du om S og SF udstil til en betalingsring?

Som udgangspunkt syntes jeg det er et godt forslag, for der må være nogen, der tør at tage en konsekvensen af, at København er ved at gå til i forurening. I første gang er det selvfølgelig surt og man vil protestere, men når man samtidig kommer med et forslag til at forbedre den offentlige trafik, så syntes jeg det er fornuftigt.

Hvordan kommer det til at påvirke din kørsel?

Når jeg kun er mig selv, så cykler jeg mest i byen og er derfor glad for,  at der kommer mindre forurening.  

Vil det ændre dit kryds til næste valgt?

Nej, for jeg vil alligevel gerne have en ny regering.

Hvad skal man ellers gøres for at få færre biler i city?

Man skal udbygge det offentlige transportsystem: Når det kan lade sig  gøres i Sverige, så må det også kunne lade sig gøre her.