Hvad synes du om S og SF udspil til en betalingsring?

Jeg tror det er OK at mindske trafikken i København, men det kræver, at infrastrukturen ude i periferien er i orden. At man f.eks. kan komme af med sin bil ved stationerne.

Hvordan kommer det til at påvirke din kørsel?

Jeg arbejder udenfor København, så jeg vil ikke umiddelbart mærke det.

Vil det ændre dit kryds til næste valg?

Nej.

Hvad skal man ellers gøres for at få færre biler i city?

Man skal sørger for, at folk kan komme af bilerne udenfor byen.