Hvad synes du om S og SF udspil til en betalingsring?
Jeg syntes det er fantastisk! Det er klart, at man bør indføre en betaling og så bruge pengene på at skabe en bedre offentlig transport.
Hvordan kommer det til at påvirke din kørsel?
Jeg har ikke bil, men låner en, når jeg har brug for det.
Vil det ændre dit kryds ved næste valg?
Nej, det vil det ikke.
Hvad skal der gøres for at få færre biler i city?
Flere busser, flere fælles parkeringsanlæg og metro-nettet skal udvides vildt meget.
Del: