Hvad synes du om S og SF udspil til en betalingsring?

Det er fuldstændig vanvittigt, at man altid skal begrænse i stedet for at udvikle.  

Hvordan kommer det til at påvirke din kørsel?

Det vil betyde, at alt hvad jeg foretager af indkøb vil komme til at foregå udenfor København.

Vil det ændre dit kryds til næste valg?

Nej, jeg holder fast i blå blok.

Hvad skal man ellers gøres for at få færre biler i city?

Prøv at se på kreativiteten i andre storbyer. Nu kommer jeg bl.a. meget i Schweiz, og i alle store byer kører man direkte ind i byen under jorden og parkerer.