Hvad synes du om S og SF udspil til en betalingsring?
Jeg syntes ikke det er det mest smarte, for pendlerne bliver det dyrt i længden.
Hvordan kommer det til at påvirke din kørsel?
Det kommer ikke til at påvirke min kørsel, fordi jeg arbejder steder, hvor der ikke kommer betaling.
Vil det ændre dit kryds ved næste valg?
Ja, det vil det.
Hvad skal man ellers gøres for at løse trafikproblemerne i byen?
Billigere bustransport, så den kollektive trafik bliver bedre.
Del: