Hvad synes du om S og SF udspil til en betalingsring?

Ikke særligt godt, fordi infrastrukturen i København i forvejen ikke er særlig god. Den offentlige transport er ikke god, og så snart der falder ti centimeter sne, går det hele i stå. Det er svært at få et arbejdsliv til at fungere.

Hvordan kommer det til at påvirke din hverdag?

Så skal jeg til at betale hver dag, for jeg har fået nyt arbejde, der ligger 13 kilometer fra København.

Vil det ændre dit kryds til næste valg?

Ja, det vil det, men det ville det have gjort alligevel.

Hvad skal man ellers gøres for at løse trafikproblemerne i byen?

Bedre offentlig transport. Metroen er et fint tiltag, men det tager for mange år at udbygge den. Så skal man laver parkeringszoner inde i selve byen.